10 April 2009

perihal tercampaknya saya ke Tanjong Piandang

setelah tamat pengajian di MPPPKT saya dipostingkan ke Sabah. maka mengajarlah saya di sana di SMK Kabota, Tawau...pada tahun 1998 isteri saya telah dapat masuk maktab perguruan persekutuan pulau pinang. maka tinggallah saya di sabah sorang-sorang selama 6 bulan...lalu saya mohon bertukar ke semenanjung...nak jadi rezeki dapat...lalu saya ditawarkan ke negeri perak....lagi pun dekat dengan pulau pinang....lalu saya ditempatkan di SMK Raja Lope Nor Rashid ini....sekarang dah cecah 11 tahun saya di sini..Hari-hari nak ke sekolah saya akan lalu di depan rumah nasation student MPPPKT sama sesi 93/95 di parit tanjong piandang...tapi tak pernahnya jumpa dgn dia sebab dia mengajar di KL...cuti dia balik dah saya pulak balik kampung. tapi pernah pula mengajar adiknya.

2 ulasan:

ishak berkata...

Salam nif,
secara tak sengaja terjumpa blog ente.
masa jumpa Midi thn lps dia cakap ustad Ronif ada interview Lecturer maktab mcm dia jugak..so, skrang camana?
Anyway selamat maju jaya pada ente dan semua bekas pelatih M3P..

ishak,
http://www.sebelum-mata-terlena.blogspot.com

Antara berkata...

err..ustaz roniff!!! hoho...sekarang ada kat mana??